Onderzoek & Advies dat verklaart & inspireert!


De belangrijkste drijfveer van de Kleine Super is om het gedrag van mensen echt te begrijpen
en met deze inzichten nieuwe innovatieve concepten en effectieve activiteiten te ontwikkelen
die op een zinvolle manier bijdragen aan een betere toekomst voor alle betrokken stakeholders.

Op het gebied van Consumer & Market Intelligence biedt De Kleine Super de volgende diensten aan.
 

Strategie

Where to play?

Hoe ziet de markt er uit? Waar kan ik met mijn aanbod een rol van betekenis spelen, en waarom? Ontwikkel de juiste strategie voor een succesvolle marktbewerking.

Innovatie & Conceptontwikkeling

How to win?

Welke behoeften zijn er in de markt? Op welke manier kan ik hier zinvol een aanbod op ontwikkelen? Het analyseren en creëren van marktkansen.

Marketingcommunicatie

How to win?

Op welke manier ga ik vertellen wie ik ben en wat ik te bieden heb? Op basis van ‘art & science’ komen tot impactvolle marketingcommunicatie.
 

PROJECTEN

De Kleine Super is een constructieve partner voor veel organisaties en initieert daarnaast ook haar eigen projecten.

Heineken - logo

Strategie

Op tijdelijke basis ondersteunt Hedwig Boerboom regelmatig het CMI team van Heineken International. Zo was zij als consumer intelligence expert onderdeel van het kernteam van een front end innovatietraject, en als onderzoeker verantwoordelijk voor een internationale strategische portfolio studie. Daarnaast is Hedwig betrokken bij en verantwoordelijk voor een groot aantal projecten met betrekking tot innovatie en internationale merken.

De Kleine Super - project logo

Innovatie & Conceptontwikkeling

Een innovatieconcept dat door Hedwig Boerboom momenteel in eigen beheer wordt ontwikkeld. Dit concept betreft een interactieve supermarkt waarbij boodschappen doen een belevenis wordt: je eigen maaltijd samenstellen, op een spannende manier de ingrediënten verzamelen, terwijl je tegelijkertijd iets leert over wat je eet en waar het vandaan komt.

Philips - logo

Marketingcommunicatie

Bij Philips maakt Hedwig Boerboom op ad interim basis deel uit van het Marketing Intelligence team in Amsterdam. In die hoedanigheid adviseert en ondersteunt Hedwig campagne managers van verschillende Business Groups bij het marketing communicatie proces. Zij coördineert onderzoekprojecten tijdens de campagne ontwikkeling, van creatieve ontwikkeling tot copy pre-testing.

 

HEDWIG BOERBOOM

Onafhankelijke professional gespecialiseerd in freelance marktonderzoek, consumer insights & strategie.
Eigenaar De Kleine Super

Eigenaar De Kleine Super

"Ik heb een fascinatie voor hoe merken consumentengedrag beïnvloeden"

Ik ben Hedwig Boerboom. Na het behalen van mijn master Communicatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit van Nijmegen ben ik begonnen als Projectmanager Consumenten-onderzoek bij Motivaction International. Later heb ik negen jaar de functie van Senior Research Manager vervuld. Bij Heineken Nederland was ik als Consumer Intelligence Manager verantwoordelijk voor marktonderzoek als basis voor de commerciële strategie en operatie van het merk Heineken.

In 2014 heb ik mijn eigen bedrijf De Kleine Super opgericht. Ik heb een voorliefde voor consumentenproducten en retail. Binnen dit segment wil ik optimaal presteren en het beste resultaat behalen als het gaat om innovatie, conceptontwikkeling en communicatie.

Website Hedwig

SOCIAL BREAK

Even een break? Deel De Kleine Super website met je netwerk!

Zin in koffie?

CONTACT

Neem contact op met De Kleine Super via onderstaand formulier.
Alvast bedankt!

De invulvelden met een (*) zijn verplicht.

Uw Naam *

Telefoonnummer

Emailadres *

Onderwerp *

Uw bericht *

Bijlage versturen - max 4MB (optioneel)

 

U ontvangt een bevestiging per mail