De belangrijkste drijfveer van de Kleine Super is om het gedrag van mensen echt te begrijpen
en met deze inzichten nieuwe innovatieve concepten en effectieve activiteiten te ontwikkelen
die op een zinvolle manier bijdragen aan een betere toekomst voor alle betrokken stakeholders.
Op het gebied van Consumer & Market Intelligence biedt De Kleine Super de volgende diensten aan.
Strategie
Op tijdelijke basis ondersteunt Hedwig Boerboom regelmatig het CMI team van Heineken International. Zo was zij als consumer intelligence expert onderdeel van het kernteam van een front end innovatietraject, en als onderzoeker verantwoordelijk voor een internationale strategische portfolio studie. Daarnaast is Hedwig betrokken bij en verantwoordelijk voor een groot aantal projecten met betrekking tot innovatie en internationale merken.
Innovatie & Conceptontwikkeling
Een innovatieconcept dat door Hedwig Boerboom momenteel in eigen beheer wordt ontwikkeld. Dit concept betreft een interactieve supermarkt waarbij boodschappen doen een belevenis wordt: je eigen maaltijd samenstellen, op een spannende manier de ingrediënten verzamelen, terwijl je tegelijkertijd iets leert over wat je eet en waar het vandaan komt.
Marketingcommunicatie
Bij Philips maakt Hedwig Boerboom op ad interim basis deel uit van het Marketing Intelligence team in Amsterdam. In die hoedanigheid adviseert en ondersteunt Hedwig campagne managers van verschillende Business Groups bij het marketing communicatie proces. Zij coördineert onderzoekprojecten tijdens de campagne ontwikkeling, van creatieve ontwikkeling tot copy pre-testing.
HEDWIG BOERBOOM

Eigenaar De Kleine Super
"Ik heb een fascinatie voor hoe merken consumentengedrag beïnvloeden"
Ik ben Hedwig Boerboom. Na het behalen van mijn master Communicatiewetenschappen aan de Radboud Universiteit van Nijmegen ben ik begonnen als Projectmanager Consumenten-onderzoek bij Motivaction International. Later heb ik negen jaar de functie van Senior Research Manager vervuld. Bij Heineken Nederland was ik als Consumer Intelligence Manager verantwoordelijk voor marktonderzoek als basis voor de commerciële strategie en operatie van het merk Heineken.
In 2014 heb ik mijn eigen bedrijf De Kleine Super opgericht. Ik heb een voorliefde voor consumentenproducten en retail. Binnen dit segment wil ik optimaal presteren en het beste resultaat behalen als het gaat om innovatie, conceptontwikkeling en communicatie.
Neem contact op met De Kleine Super via onderstaand formulier.
Alvast bedankt!
De invulvelden met een (*) zijn verplicht.